Help Center

Intrebari generale

1Folosește keyword planner
Acționează inteligent din start și optimizează pentru ceea ce te interesează. În detaliu, prezint cum se face acest lucru în marketing academy, modulul 7. Oricum, ideea de bază este simplă: stabilește pe ce expresii vrei să faci SEO si verifică în keyword planner ce volum de interogări ai pe expresia/ expresiile respective.
2Instalează-ți un instrument care să te ajute în optimizarea SEO
Depinde pe ce platformă ai websiteul, eu prefer wordpress. Pentru wordpress instalezi pluginul Yoast, care este gratuit și acesta îți spune exact ce faci bine și ce nu faci bine. Este ușor de folosit. În modulul 5 din Marketing Academy, ofer și un studiu de caz ca să vezi exact cum se folosește. Atâta vreme cât îl folosești inteligent, cel puțin pentru baza SEO a fiecărui articol de pe website-ul tău este de ajuns.
3Cresterea traficului organic non-brand
Pentru masurarea performantei acestor valori folosim instrumente de segmentare si extrapolare a datelor metrice din contul de Google Analytics si Google Search Console.
4Cresterea vizibilitatii organice a site-ului pe cuvinte cheie reprezentative (Buy-Words/Discover Words)
Comportamentul de cautare al userilor este dinamic, iar confirmarea vine direct de la Google. 15% dintre cautarile zilnice ale userilor in motorul de cautare sunt unice, motiv pentru care analiza de cuvinte cheie este foarte importanta. Structurarea cuvintelor cheie pe care le vom optimiza se poate segmenta astfel: Buy Words (ex: “ulei de argan pret” ) Discover Words (ex: “ulei de argan”) Topicuri Pentru masurarea vizibilitatii organice ne setam un KPI initial (T0) calculat matematic in functie de volumul de cautare si pozitia in Google a cuvintelor cheie selectate.
5Optimizarea/Modificarea arhitecturii site-ului
Identificarea cuvintelor cheie ce necesita optimizare SEO si comportamentul de cautare al userilor pot genera schimbari de structura ale site-ului. In cadrul modificarilor de structura tinem cont de analiza asupra competitiei, dar si de imbunatatirea experientei de navigare a userilor pe site.

Link Building

1Structura de internal linking
In contextul unei audiente din ce in ce mai educata privind comertul electronic, imbunatatirea structurii de internal linking este prioritara pentru orice site. Imbunatatirea UX (user experience) prin implementari tehnice reprezinta semnale de calitate si pentru Googlebot.
2Relevanta elementelor SEO (title, h1, tag etc.)
Elementele SEO principale in 2018 genereaza modificari rapide de ranking, atunci cand sunt actualizate. Aceste atribute SEO(tehnici de optimizare SEO On-Page) sunt sensibile in masura in care trebuie sa fie reprezentative pentru continutul aferent paginii respective.
3Viteza de incarcare a paginii/site-ului
Timpi de incarcare mari = clienti pierduti. Mobilegeddon[, un update de algoritm Google, are incorportate si scorurile de calitate privind incarcarea site-urilor pe mobil. Omiterea acestui element de optimizare SEO poate ingreuna aparitia rezultatelor.

Content Building

1Structura URL-urilor SEO friendly
Acestea reprezinta regulile basic ale crearii unui site si sunt un „must-have”, indiferent de platforma. Optimizarea URL-urilor se face in functie de continutul paginii, cuvintele cheie reprezentative, tinand cont de regulile specialistului (densitate, supra-optimizare etc).
2Certificat SSL (Securizare cu Https)
Securizarea tuturor paginilor printr-un certificat SSL reprezinta imbunatatirea ranking-urilor cuvintelor cheie. Acest factor de ranking face parte din core-ul algoritmului si este confirmat de oficialii Google printr-un comunicat de presa, pe blogul oficial.
3Structura de breadcrumbs
Lantul de navigare cu orientare spre vizitatorii site-ului, care poate influenta procesul de indexare si accesibilitate al URL-urilor. In functie de arhitectura paginilor site-ului (categorii, subcategorii, filtre, sub-pagini) venim cu solutia tehnica spre implementare. Aceasta se pune in practica conform documentatiei Google.
4Amplasarea cuvintelor cheie in pagina si ponderea lor
Amplasarea cuvintelor cheie in pagina trebuie implementata inteligent si nativ pentru a nu depasi bariera intre procedeul “Keyword stuffing” si densitatea (ponderea) lor. Cele mai frecvente update-uri Google sunt de tipul SEO On-Page, astfel de procedee fiind printre cele mai intalnite la majoritatea site-urilor.
Nu ai gasit raspuns ?

Contacteaza echipa !